CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Lurad?

Kategori: Allmänt

Jag klickade hem en blixt till min kamera (Nikon D60) och jag får den fan inte till att fungera! En blixt som heter
Nikon SB-400... Klickade hem aset från Tradera och det stod att de var "nytt/oanvänt" alltså i nyskick! så det BÖR ju inte vara så svårt kan jag tycka. Här är alternativen till varför de inte funkar.

1. Antingen så är jag dum i huvudet, trots den fantastiska demon om hur blixten fungerade som jag kollade på youtube.
2. Jag har slut stret i batterierna
3. Jag har blivit lurad
4. Blixten är helt enkelt trasig

känns som att alternativ 1 och 2 är mest logiska... MEN om det nu är så att alternativ 3 stämmer så dör jag ta mig fan.


Har btw varit på ett evenemang idag i Lommtjärnsparken och kollat på det fantastiska bandet Movits! (eller Mo vits som det nu heter) sjukt fin kväll. sjukt kul att gå med Lotta och Stina. Sjukt kul att jag har bokat in en dejt imorrn med Carrod ;D
Nu ids jag inte skriva mer för jag har ont i huvudet. HEJDÅ


vacker som en dag! eller hur?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: