CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

STHLM!

Kategori: Allmänt

hej allihopa! jag har blivit dålig på att blogga - jag vet. kul att de ändå är många som inte ger upp hoppet och faktiskt tittar in en - ibland flera gånger om dagen :) tack!
nu befinner jag mig i stockholm.. har egentligen inte gjort överdrivet mycket under de tre dagarna som jag har varit här. sprungit runt typ. så nu har jag värsta jävla träningsvärken i benen haha ;D nä men ja jag har i alla fall hittat sjukt awesome butiker lite här å var. kollade in sivletto - men jag gissar på att jag hade lite för höga förväntningar på den affären.. hittade en Levi's-butik samt en Lee/Wrangler-butik å dom var såklart awesome!
har även köpt en massa snordyra grejer på the body shop, lite duschtvål, hudlotion, läppbalsam och två sminkborstar som kommer vara awesome när man gör sotningar. thumbs up! hittade också en fantastiskt liten butik som sålde ALLT ni kan tänka er i hårproduktsväg! helt jävla crazy! dom hade så sjukt jävla äckelmycket så de är fan inte sant! jag vart ett vax och ett hårspray rikare i alla fall :D

har träffat lite vänner också, de har varit fint.


men nu till de bästa av allt. som dock inte har hänt här i sthlm. men de är så att jag har fått två små kusinbarn igår 30/8 ^^ så underbart! två små flickor vart det. grattis till sara och magnus m. övrig familj :D
jag hoppas att det ska gå bra för dom ^^ men jag hyser inga tvivel!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: