CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Ett hälsosammare liv.... IGEN! och sperma eller honung pt 2.

Kategori: Allmänt

Tänkte börja efter jul. GO GO GO!

Fick en helfestlig kommentar i mitt förra inlägg typ tror jag att det var. Det om sperma eller honung.
Jag förväntade mig dock fler svar från er läsare. Gå till inlägget någonstans nedanför och kommentera och motivera ditt svar om vad du skulle välja ang frågeställningen! TACKSAM FÖR SVAR MOTHERFUCKAAAAAAAS :D

Inatt sov jag över hos min faster Kerstin. Det var mycket mysigt. Vi drack glögg och kollade på tv. MYS som fan.
Och någon dag i veckan ska jag till P.T.O och handla lite julklappar till mina älskade kusinbarn som vi ska vara hos på juldagen ^^ MYS! Julen är allt bra jävla mysig ska jag ta och meddela er. Om män det blir lite fast mest mycket jobb nu i dagarna. JAG ÖVERLEVER JU! Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: