CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Förkylning och 3490 liter snor...

Kategori: Allmänt

Jag har åkt på snor-förkylning. Inte det minsta roligt, men jag känner mig inte så hängig i alla fall, å det är ju bra. För då kan jag jobba och ändå göra saker :)
Imorrn är jag ledig och det ska bli sjuuuuuuukt skönt. Sen jobb hela nyårshelgen.
Annars är väl planen att vara med världens bästa vän - Johanna :D Dricka en öl och bara ha det trevligt ^^

Julen har varit superbra och jag har fått en massa fina julklappar av nära och kära. På julaftonskvällen samt juldagen spenderade jag i Piteå. Såg bland annat på bio, riktigt bra film. Scherlock Holmes 2 (stavning?) vart det. Se den, och ni behöver inte ha sett den första filmen för att förstå den andra (kan dock såklart vara en fördel. men absolut inget måste).

Jobbandet har flytit på himla bra det med. Massa skratt har det då blivit. Kockar är galna! GALNA! In the motherfuckin head. Om jag säger så.

Nej nu ska jag se film och drcika julmust. Nom nom nom
Fred och kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: