CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Hyvää joulua!

Kategori: Allmänt


God Jul allihopa! Hoppas att ni får en sjukt grym dag idag! :D Det ska jag se till att ha själv i alla fall.
Jag har just målat en tavla och gjort mig vacker samt klätt på mig. Har även hunnit öppna mina julklappar. Fick en elvisp, klocka, nå grejs att ha papper och räkningar i, en massa öl och lite pengar. Mycket bra presenter och sådant som jag faktiskt önskade mig också. Elvispen var sjukt bra att få. För nu kan jag återställa den som jag har snott av Johanna för typ 3 år sedan ;D


Skitsamma. Här är tavlan jag gjorde idag.
Jag kallar den för "You Never Called Me Back"


Och här är jag idag. Mycket snygg som vanligt alltså :D


Här har vi en till liten tavla som jag målade igårkväll, den ska jag ge bort i julklapp idag.
Och som vanligt så målar jag med akrylfärg och spritpennor. Ser nu att jag har glömt ett streck med spritpennan, måste fixa till det asap ;D


Nä men gott folk. Ha en riktigt god jul. ät mycket rödbetssallad, för alla vet att det är sjukt gott i munnen!
PEACE!

Kommentarer

  • hemligt säger:

    du är jättefin

    2011-12-30 | 23:47:32

Kommentera inlägget här: