CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Julklappar utan dess like.

Kategori: Allmänt

Har köpt i princip alla julklappar klart idag. Saknas bara en. Å den ska jag köpa imorrn efter jobbet. Blir nog grymt bra faktiskt :D
Har hängt mycket i P.T.O på senaste, å det är rätt jävla najs. Hängde med Andreas där idag på stan. Mycket trevligt. Käkade lunch på Nolia Konferens. gott i munnen var det.

å detta är nog den enda pissdåliga uppdateringen som ni får idag och den här veckan. för jag har massa att göra. typ jobba, äta julbord med jobbet, shoppa, dricka öl, skeda, vara i piteå, äta mat osv. ja ni vet mycket att stå i  ;D
helgen kommer nog bli mys.

btw jag köpte en juklapp till mig själv idag. en biljett till black sabbath som spelar i malmö :D ingen är gladare än jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: