CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Så sjukt bra dag! :D

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en sjukt underbart bra dag. Vaknade verkligen på rätt sida. Eller så är det den positiva energin som omringar en hela tiden - nu för tiden å så. Både på jobbet och privat. Vilket är otroligt awesome. Förutom en sak, som hände en väldigt nära vän till mig, min allra bästa vän faktiskt.. Fyfan, världen är så orättvis. Och du vet att jag finns här om du behöver mig!

Nåväl idag på jobbet så fick jag en biobiljett för att jag vann en tävling. Även en bok. Kommer bli finfint i min bokhylla sen, Jag älskar ju bokhyllor med massa böcker. Synd att jag inte har ro i kroppen för att läsa dom bara haha.
Annars så händer det inte mycket i min värld. På lördag är det julafton (no shit! har ni missat det eller?) jag vet inte ens vart vi ska vara. Eftersom jag aldrig får veta något av min familj. Nåväl, juldagen kommer att firas hos min kusin med hela tjocka släkten (på pappas sida) och respektive sambos osv. Kommer nog bli sjukt trevligt faktiskt. Då får jag pussa lite på tvillingarna också. Och busa med Jullan :D Awesome!
Vet någon vad som händer på kvällen på juldagen????

Nu ska jag sova. Upp inatt 02.45 och brumma mot mitt underbara jobb som jag faktiskt tycker sjukt bra om :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: