CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

5

Kategori: Allmänt

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv
3e bilden: En bild på någon i din familj.

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på http://publishme.se/1530096/entries/article/new/dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om


denna bild om någon har några år på nacken! gick på dagis i boden och var grymt jävla söt - om jag får säga det själv. tror att de flesta håller med om de. tränade redan på sexiga poser med tungan och bresande ben ;D hahahah jag är flickan i mitten.

idag har det varit sjuuuukt kallt ute. typ -23 var ändå ute och gick en sväng. 6km på ett ungefär. i kylan. gick nästan till turisten fram och tillbaka. mycket uppfriskande och riktigt skönt att få vara ute medans det är soligt ute.
imorrn vet jag inte alls vad som händer och sker, är sååååå sugen på att åka till Kiruna och köpa mig ett par skidor eller två. men ekonomin tillåter inte riktigt det just nu. men snart så kanske ;) tjänade ju lite extra kosing i helgen. ibland är det skönt att ha körkort och bil här uppe.

förresten så har jag idag bott här i Abisko i 6 månader. alltså ett halvår! det är helt sjukt vad tiden går fort alltså. ibland så måste man stanna upp och bara få njuta några sekunder. jag gillar det verkligen här uppe. och ni som undrar över när jag kommer att komma hem så är svaret på den frågan enkel. jag kommer hem när jag känner mig klar här uppe. man får helt enkelt se vad livet har att erbjuda då.


det var riktigt kyligt ute idag! vart frost på mössan å i muschen ;)


ps. saknar min tobias jättemycket <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: