CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

APPAR!

Kategori: Allmänt

har hittat skitbra träningsappar till min Samsung galaxy S! den har typ allt! hastighetsmätare, distansmätare, stegräknare, klocka, karta och sen kan den räkna ut hur många kalorier man har brännt på den aktiviteten man utför - you name it! helt gratis är den också! fett lyckat :D

nu ska jag gå ner och döda lite tror jag. imorrn är jag ledig och då ska jag köpa mig ett par powerskor. har ju haft mina vinterkängor sedan jag gick i femman på mellanstadie! så jag tycker faktiskt att det är dags för ett par nya pjucks :P det kanske inte är världens finaste skor, men dom är sköna och varma! och man kan få dom för ett riktigt bra pris också. superbra att ha när man ska vara ute i snön, grilla eller what so ever på vintern. Å här uppe så behöver man ju ordentliga skor! :)






(här skulle det vara en bild på ett par powerskor, men eftersom mitt internet är så jävla segt och för att powerskorna är så jävla fula så gick inte det tyvärr.)

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Jag hade faktiskt tänkt börja läsa den i morgon :) Jo, jag har hört flera som säger det :)

    2011-02-07 | 00:26:14
    Bloggadress: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: