CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Johanna Stenknall <3

Kategori: Allmänt


"så känner barnmorskan på äggstockarna: "känns de här"???? KLART SOM FAN ATT DE KÄNNS NÄR DOM SLÅR EN I MAGEN"

"de är därför hon har lingonvecka... för att få VRÄÄÄÄKA I SIG!"

"men vart fan går du ner i vikt?!?!?!?!? i fittan?"

"ja du vet jag måste ju sova med en HEL BINDFÖRPACKNING i fittan"

"typ om man säger "mum:en har 600 hästar!" men de stämmer ju inte riktigt... för mum:en har ju inte ens 100 hästar"







(här skulle det vara en ful bild på johanna IGEN.... men det gick inte eftersom att mitt internet är supersegt och att jag inte orkar vänta, eller för att hon faktiskt är för ful för att visas på bild...)







Då var det söndag då... har sovmorgon så behöver inte kliva upp förrän typ 10 :) sköööönT
har egentligen en massa massa som jag bara vill vräka ur mig här i bloggen, men jag gör det inte efter som att jag är en fruktansvärt mogen tonåring. Det enda jag kan säga är att jag är jäääääääävligt less på en viss person just nu. att det aldrig går att bete sig.

Saknar Tobias som tusan också. det gör jag jämt men ändå... gillar inte distans. 43 mil är fan för långt i de fallet.



"Allt ditt är mitt och allt mitt ska du ge fan i.."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: