CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

my man

Kategori: Allmänt

Vill bara meddela internetfolket.... Eller ja, de få som faktiskt läser min blogg. Hur fruktansvääääääärt mycket jag saknar min pojkvän. Helt jävla crazy faktiskt. Så just nu vill jag inte ha ett distansförhollande. Kan säga som så att om jag hade bott hemma i bredsel så hade jag satt mig i bilen och kört till sangis nu på en gång! 20 mil är ju bättre än 43 mil faktiskt. I alla fall så har mamma och kerstin landat här i abisko hos mig å mina sambos ;) känns skönt att ha dom här å såå.. Älskar dem båda väldigt mycket och saknar dom när jag inte är hemmavid eller ja när dom är här :) känns fantastiskt. Nåväl nu ska jag väl sova lite. För imorrn om vädret håller blir det norge tror jag :) den som lever får se helt enkelt. Förresten så är det najs att kunna blogga via mobilen som jag nu har gjort. Hoppas att blogg.se gör en app till andriod också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: