CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

skönt att få prata annat än engelska!

Kategori: Allmänt

nu är annica hemma igen. skönt att få prata svenska med någon. har ju 3st estniska sambos för tillfället och dom pratar bara ryska/esti och liiiiite engelska och en pratar bra engelska. så det har ju varit jättebra att få öva lite på de faktiskt. men jag föredrar att prata svenska ändå. det är mitt modersmål och jag känner mig inte riktigt så säker på min engelska så jag vill prata de 24/7 än så länge :P men den kan ju bara bli bättre nu får jag hoppas :P

annars då? jo annars så har jag haft lite hjärnspöken idag och varit väldigt nedstämd och ledsen. klarar inte av att vara ledig mer än en dag när jag inte har något att sysselsätta mig med. det är ok när man är hemma men inte här. funkar inte. inte alls. har mest bara sovit och lite så.. imorrn ska jag jobba igen, och handla mat. eller så kör jag på mina allévo som jag ska käka upp. men de är inte så våldsgott så de stör.

nu ska jag lyssna på musik och bara SLÖA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: