CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

vet inte vart jag ska, men jag ska komma dit!

Kategori: Allmänt

och jag vet inte vad jag ska skriva heller för den delen. känns bara som att jag måste göra en liten uppdatering innan ni slutar att läsa min blogg ;P

har fasen inget vettigt att skriva om när jag är tillbaka på jobbet, hinner inte ens fundera på grejer längre ;D haha nä så illa är det kanske inte men nästan. våran nya kock jobbade idag, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra med honom. håller alla tummar jag har.

har handlat på f-porten idag också. dyrt som vanligt - tur att man är rik i hemlighet! köpte mina älskade "polarknäcke" och barn yoghurt.. som är rätt goda faktiskt. köpte även diskmedel med doft av smultron, tvättmedel för vittvätt och kulör.. öööööööööhm och en tesil å lite annat tjafs.
dom hade i alla fall gjort om i hela butiken så man hittade ju typ nada xD men det vart faktiskt riktigt bra för er som bryr sig :P

nu ska jag kolla på how i met your mother å sen söva litte :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: