CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Aldrig mer långt hår!

Kategori: Allmänt

Jag har kommit fram till att jag HATAR att ha långt hår... därför tänker jag ALDRIG mer ha det :) nu snackar vi om typ-nedanför-pattarna-långt hår så att alla är medvetna om det!
Jag trivs bäst i en kortare frisyr och passar bäst i det också :)








Ungefär såhär tänkte jag att mitt hår skulle se ut inom en snar framtid... fast kanske rakat på ena sidan istället för bara kortklippt.. men jag vill ändå behålla min älskade älskade lugg eftersom håret då känns liiiiite längre än vad det är :) förut tänkte jag ju klippa en page och sedan låta håret växa ut till långt... men nä fyfan! hur kunde jag ens tänka den tanken?!?!!
har ju haft i löshår tills igår kväll och det säger jag er mina älskade jag kommer ALDRIG att ha det igen!!!!!

Kommentarer

  • Lars säger:

    bara du skippar spindelfrillan så :D

    2011-01-11 | 22:14:08

Kommentera inlägget här: