CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Apelsinkvinnan på Konsum

Kategori: Allmänt

det var såhär... att jag och min kompis sara skulle handla lite mat på konsum i älvsbyn för att kunna avnjuta en god middag i varandras sällskap. vi vandrar till frukt och grönsaksavdelningen och får syn på APELSINKVINNAN! vem är denna mystiska kvinna tänker ni säkert.. jo det ska jag säga er, det var en kvinna som hade plockat på sig ungefär en 7-8 proppfulla påsar med apelsiner! det vart ju en fokin halv vagn! helt stört mycket apelsiner. och jag undrar verkligen vad hon skulle göra med alla. kanske hade hon en massa barn som lider av c-vitaminbrist eller så ska hon pressa juice, för alla vet hur många apelsiner som går åt till de.. eller så älskar hon apelsiner mer än sin man. det är ju sådana gånger som man i efterhand önskar att man hade gått fram till kvinnan och faktiskt frågat vad i hela fridens dar hon skulle göra med alla dessa apelsiner. men man gjorde det inte utan man gick till brödet och garvade lite åt henne istället och funderade på om hon hade alla hästar hemma i hagen och nu måste man leva i nyfikenheten i resten av sitt liv. It sucks sometimes!

till något annat. idag har jag ätit två påsar med popcorn. micropopcorn. supergoda. superbilliga och jag skulle säkert kunna äta en hel påse till utan problem. det är ju bara luft.... nästan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: