CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Call Of Duty4 Modern Warfare

Kategori: Allmänt

har spelat CoD modern warfare (?) i snart 3 timmar. har aldrig i mitt liv spelat ett sådant spel förut så sög rätt brutalt i början må jag säga ;D men det går bara bättre å bättre :)
måste köpa en fet tv som jag kan spela på senare i livet... i alla fall större än en tv på 19" eller vad tror ni?
funkade inte att spela på våran vanliga tv eftersom att det inte gick att köra med PAL60 på den... eftersom att den är från 90talet och ja det säger väl allt. de var ju inte så hightec på den gamla goda tiden :P

ska ta och kolla om "min" bil är hemma och sen kanske jag ska iväg å fixa mitt hår om allt de jag vill går i lås.. fast jag kanske inte ids. de vet jag inte ännu :P
känner mig så otroligt trött, jag har ju trots allt krigat hela dagen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: