CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Dagens

Kategori: Allmänt

Dagens humör: Seg och arg för att jag sov för länge! :(
Dagens mående: mår helt okej idag
Dagens borde: gå ut på en promenad, men det känndes så bitande kallt.. och duscha
Dagens frisyr: spretigt åt alla håll och kanter + flottigt som fan! usch
Dagens smink: inget. brukar inte sminka mig när jag bara ska vara hemma å dega! haha
Dagens planer: fördriva tiden tills jag ska ta in hästarna
Dagens vill ha: JEANS JEANS JEANS JEANS och en kavaj
Dagens längtan: längtar efter Tobias såklart :)
Dagens fundering: varför Frodo inte fick åka örn till Mordor..
Dagens beroende: SÖMN!
Dagens tråkigaste: att jag sover allderles för länge och att katten biter mig i hälsenan
Dagens klädsel: t-shirt från herravdelningen på KappAhl, Ridbyxor från Hööks, Strumpor från Johanna och en BH från Lindex
Dagens inköp: Har inte köpt något idag :)
Dagens dröm: Bli snygg..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: