CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Ett imperium av kakor!

Kategori: Allmänt


Min fina nya tunika/klänning vad de då är. 149:- på rea ^^



GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR JAG ÄR EN LEOPARD! :D


åsså vare min kavaj.. dålig bild, den gör den verkligen inte rättvisa. men den var snygg faktistk :)


Sist men inte minst en bild på världens bästa anna i sin nya hårfärg som cammeplutten fixade och den nya frillan som malin fixade :)


Nu är jag hemma hos Kerstin och tar han om hennes hundar eftersom hon jobbar sent idag. Kollar lite på Oprah och äter kakor xD Jag som tänkte bli slimmad inför sommaren, men äh orka... kan ta de nästa år, eller året efter de ;)

Har fått nå knas i min högerarm också.. gör så jävla jävla jävla JÄVLA ont i vissa lägen. i bicepsen liksom... fattar inte vad de kan vara för fel. får åka till VC för att kolla upp de om de inte går över snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: