CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

fjortisar är en ras för sig

Kategori: Allmänt

jase mina vänner... ikväll har jag varit på fest (nykter) med en massa fjortisar. underbart! eller kanske inte...
var en jävla massa, har inte sett så många sedan högstadietiden på ett ungefär. de jävligaste av allt är väl att man var nästan precis som dom när man själv var i den åldern. tur att man blir klokare med tiden och liiiite mognare.

imorrn ska jag packa mina saker och sen så bär det av mot Sangis och Tobias och på söndag eller måndag vidare mot Abisko (Narnia) ska bli skönt att börja jobba igen. men visst har det varit skönt att vara långledig också ^^
det jag har saknat med jobbet är de regelbundna tiderna som man har. man kliver upp i tid på morgonen och jobbar hela dagen och när man kommer hem så äter man mat och sen går man och lägger sig i tid. mega massa jätteskönt är det tycker jag. sen att man får lön i slutet av månaden är ju också bra - naturligtvis! tänkte börja lägga undan pengar så att jag har råd att åka utomland i höst.. med siktet inställt på London, med mamma. skulle vara awesome. sen så får man ju se om det håller eller inte :P

annars så har jag bara hängt med johanna idag och uppdaterat ponaniboken lite! :D

(här skulle jag ha laggt upp en svinful bild på johanna, men hon var för ful så de gick tyvärr inte. taskigt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: