CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

jag lever fortfarande! :D

Kategori: Allmänt

ja jag lever fortfarande. det har varit lite tomt på uppdateringar några dagar nu, men det är för att jag har varit hos tobias och är där fortfarande. tog mig bara lite tid till att uppdatera med några rader :)
har just vaknat och ätit frukost typ :P satte mig här för att kolla igenom alla bloggar jag följer och kolla in lite kläder å så på olika sidor ;D

har ju faktiskt införskaffat en kavaj (svart från FETTOAVDELNINGEN!) en svart tunika med lång arm och krimskrams på axlarna som dessutom är försedda med axelvaddar ;) OCH ett par leopardmönstrade strumpbyxor :D
ska senare (läs när jag får pengar) köpa nån ljusare tunika/linne och en jeansskjorta och självklart ett par jeans :P SMASK!

nu ska jag lyssna på tobias never endning gitarrspelande :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: