CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

På dagarna på dagarna

Kategori: Allmänt

godmorgon världen! är säkert en ljuvlig dag utanför mitt fönster.. men jag ligger banne mig kvar i den varma och lite för sköna sängen och tänker göra de ett tag till :P
vet inte alls vad denna dag har att erbjuda. förmodligen inte nått alls. orkar inte ringa någon och höra om man ska hitta på nått. för jag har fasen inte råd med bensin till bilen. och inte heller lusten på att det alltid ska vara jag som ringer för att höra om man ska umgås. den enda som ringer mig är johanna. visst vissa ringer ibland. medans andra inte ringer alls. de tycker jag är orättvist och man börjar ju såklart att fundera på om ni faktiskt vill umgås med mig?


nog om det.
nu ska jag vända mig om och sova lite till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: