CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

PissBanken och PissWillys!

Kategori: Allmänt

När jag och min vapendragare Tobias var och handlade på Willys i Kalix så drog dom dubbla summor från mitt kort.. eftersom jag är supersmart och inte alltid har en massa massa massa pengar (iofs så äger jag inte en massa massa massa pengar men i alla fall) så för jag bara över så att jag precis klarar mig för ändamålet liksom.. så jag hade drygt 500 kr på kontot.. maten gick på ca 400 kr och nu ligger jag back på mitt konto med nästan -300 :( vilket suger. man får säkert betala ränta å skit. nä men serri, INTE kul!
hoppas som fan att jag får tillbaka mina pengar för att för mig som inte tjänar över 10 lax i månaden är varenda krona värdefull!

Vet inte om de var gubbejäveln på Willys eller fittbanken som de var fel på.. Nått utav de. Tror att swedbank hade krångel med sina betalningar å så.. Äh skitsamma. Någon gång får jag väl i alla fall tillbaka mina pengar :)

nu ska jag sluta vara en bitterfitta över detta eftersom jag inte längre ligger minus på kontot och göra mig några varma mackor. nom nom nom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: