CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

shoppa på nätet!

Kategori: Allmänt

har seriösa "vill ha begär" men jag vet inte riktigt av vad.. känns som att det fattas en massa saker i mitt liv. men nä det är nog bara inbillning.

i alla fall så har jag kollat runt på en massa olika internet sidor som säljer kläder mm. och det som stör mig nått så innihelvetesjävlaASmycket är att dom bara har saker i strl "small". jag som inte är världens smalaste brud kan inte få på mig typ något i strl small.. ibland inte ens medium. jag har kurvor och trivs jättebra med det. men det är så jävla jävla jävla svårt att hitta kläder! har stor rumpa och feta lår och de går fan inte att köpa byxor nästan! shit så less jag blir. men har i alla fall tänk att jag ska köpa ett par jeans i månaden de här året... älskar verkligen jeans och vill ha en massa par :D nu har jag kanske en 4-6 par, orkar inte räkna i huvudet är så jäkla trött ^^ haha mina nästa par tror jag ska bli ett par wrangler ^^ dom har btw SKITSNYGGA jeans för killar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: