CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Jag har så fina vänner <3

Kategori: Allmänt


Fick denna bild postad på min "wall" på facebook för några minuter sedan... jag vet inte vad jag ska säga! JÄVLA BELLA! jag vill också ha Rafaello :( och jag hoppas verkligen att du kan spara en eller två st till mig tills jag kommer hem! hade fan betytt världen för mig!
det är ju verkligen inte lätt att få tag på här i sverige. men titt som tätt så hittar man det faktiskt på ställen där man minst anar det :P hittade det i boden för några månader sedan. och en gång på shell i älvsbyn (före jul) och det är så roligt varje gång för jag håller på att börja grina! ställer mig bara och pekar och typ bara "titta de är rafaello"

För er som inte fattar så har jag en enorm kärlek till dessa UNDERBARA "godisar"
tyska rafaello och finska tupla ligger mig väldigt nära hjärtat! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: