CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Nu är det fan krig!

Kategori: Allmänt

jag är förbannad. jävlat tokig. vissa kan verkligen inte tänka på någon annan än sig själv. jag blir så less så less. å du din jävla bimbofitta du kan dra åt helvete! förlåt men FUCK YOU! tack josefin för att jag fick ventilera mig lite.

nåväl fisket var trevligt, men ingen fisk fick nån av oss. bara bottennapp och ja osv osv bla bla bla jada jada jada.

har vart och sprungit en svängom idag med kicko. hon ger sådan jävla energi så det är inte sant. kommer ju bli värsta vältränad om det ska fortsätta såhär! vilket iofs är jävligt bra. har ju inte rört på mig på typ 1½ år så det är välbehövt. tycker dessutom att det är riktigt jävla kul att träna lite. man mår bättre faktiskt. skapar lite endorfiner å så. det är alltid bra. kroppens egna drog. å jag gillar ju droger haha ;)

tänkte fan förändra livet drastiskt. börja springa, fiska och läsa. jag tror att det kan vara vinnande. köpte en bok idag på affärn... över 700 sidor. så nu har jag något att göra när dom andra ska kröka. jag tänkte nog faktiskt typ sluta. dra ner på et i alla fall. jag ska bli en atlet å så äre med de! haha vi får väl se hur det går.

igår vart de i alla fall nån öl å lite bastu på lodgen. helt okej om man bortser från den där jävla kalixbon som kunde läsa av alla. bs säger jag åt de. man läser inte av någon om man ställer 103004920303 frågor. tyvärr men så är det! det är ju fan raka motsatsen. och att han dessutom var dryg som fan gjorde ju inte saken bättre. sen att han förmodligen tog mina ciggaretter är INTE okej! NU ÄR DET FAN KRIG! visst det gör ingenting om 100år. men jag hade verkligen behövt dom imorse. FUCK YOU!

Annars så längtar jag väl hem i vanlig ordning och jag är sjukt sugen på roadtrip. så är det någon som vill följa så får ni räcka om en hand! jag har en-tre platser kvar. du behöver ett körkort! annars är du inte välkommen att följa med. tyvärr.

å gammal känner jag mig. gick just ner och tog ett glas samarin. sådant är väl bara för gamlingar? eller?
å nu blire natti natti känner jag eftersom detta bara är fullständigt ordbajsande. godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: