CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

sås tar tid, precis som kärlek!

Kategori: Allmänt

hahaha word! och även "tjejer gillar bara killar som inte gillar dom" så jävla sant egentligen. konstigt nog.

nåväl det är inte mycket som händer i mitt liv just nu. jobbar arslet av mig och det känns så jävla fint! springer lite då och då men nu har det inte blivit av eftersom jag har ätit så dåligt och jobbat så länge, så man har liksom inte hunnit. tråkigt nog. men imorrn ska jag ut en vända. för då är jag ledig! sen jobb lördag och söndag. kanske hinner löpa lite på lördag om jag har tur. annars får jag ta det nästa vecka.

annars runkar jag och spelar skivor. önskar att det var med killen med tatueringar, men det är de inte! HAHA fan jävla helvete. vet inte ens vad han heter. jag måste nog stanna här i abisko över hösten också bara för att se honom ;) MOHAHAHA den som lever får se. men ni fattar inte hur sjukt jävla snygg han är! på riktigt alltså. galet.

nä nu ska jag läsa lite i min tjocka bok och sedan sovaåvaåva åva! å skönt ska det bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: