CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

värsta psykodrömmarna! :S

Kategori: Allmänt

okej det hela börjar med att det bor en rävhane i mitt skafferi.. min katt är väldigt intresserad av att para sig med denna rävhane och gör allt vad som står i hennes makt för att få ligga lite med honom. MEN han är inte intresserad av min katt utan "han leker bara med hennes känslor" xD
ett tag in i drömmen så smiter räven in i mitt skafferi där han tydligen har ungar. jag blir så förbannad över att han inte vill para sig med min katt så jag dränker rävungarna (som är grå till färgen) i deg och kväver dom i plastpåsar, samma lika med rävhanen. får sådan ångest efter en stund så jag knyter upp plastpåsen. men för rävhanen är det försent han är död. min mamma blir rasande (tror väl fan det!) å ba "TITTA ANNA! TITTA VAD DU HAR GJORT!". men rävungarna överlever. min katt tar på sig rollen som mamma för dom.

senare i drömmen blir det fest. vi står utanför lodgen och röker så kommer JF förbi... just då rullar en lång karavan med långtradare förbi, lasten är inget annat än valkött... alltså nu snackar vi GIGANTISKA bitar av valkött..
jag däckar på festen och väcks av att Kicko skramlar med några nycklar. jag blir tokig men är för trött för att göra något. Ber henne bara hålla käften.
När jag väl vaknar till liv så funderar vi på hur lång tid det tar att åka kryssare från New York till typ Norge... det skulle ta 23 dagar... och lunchen på kryssaren serveras mellan 13-25 å när fan 25 är har jag ingen aning om. jävla mysko.

Hur FAAAAAN ska man tyda detta? :S värsta psyko! jag skulle aldrig tänka mig att döda något djur på de sättet. döda det öht! måste man ta bort dom så går man till veterinären. punkt slut! vad är det för fel på mig? >_<

Kommentarer


Kommentera inlägget här: