CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

hej du har väl inte glömt mig?

Kategori: Allmänt

idag fick jag ett "hej du har väl inte gömt mig"-sms.... jag vart så jävla sur.
1. det var en "felskickning"
2. jag vet att du har en smartphone å dom är det nästan omöjligt att skicka till fel med dom.
3. du avslutade med "puss" och det är ett bevis på att du vill att jag ska veta att du har "någon ny"
4. du frågade hur det var. å det är bara för att få lite koll på läget. hur har hon det? hon har väl inte glömt mig? har hon hittat nån ny? osv osv osv!

men ärligt talat jag bryr mig inte! jag vill att du din dumma fan ska lämna mig ifred! ta bort mitt nummer nån jävla gång! släpp det. de vi hade kommer aldrig att hända igen. LET IT GO! dra åt helvete. fuck you.

är det något jag hatar så är det sådana sms. far åt fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: