CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

migrän

Kategori: Allmänt

har haft migrän. skallebank och illamående hela dagen idag. jävligt kul. eller så inte.
skulle egentligen till roger och basta och dricka öl, men nä var välbehövt med en hemmakväll faktiskt.

å nu har jag jobbat mina åtta dagar. å nu är jag ledig till den 13e :)
har köpt mig en ryggsäck och lite annat välbehövt som jag kommer att använda på min lilla resa. billigt vart det också :D himla fint om jag får säga det själv. vart i alla fall en Lundhags rygga på 50 liter. för er som intresserar er haha
sen har jag tvättat upp alla mina kläder så att jag ska kunna ha något på mig under festivalen. man kan ju liksom inte vara där med skitiga trosor och strumpor :P funkar ju ikke!

nåväl nu ska jag lyssna på lite meat loaf och vila vila vila :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: