CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Oj! har jag en blogg?

Kategori: Allmänt

har varit ute på äventyr i det långa landet falukorv..
hälsade på helen i falköping och åkte sedan vidare med henne, martin och tony till sölvesborg/norje och SRF! träffade så sjukt många trevliga och härliga människor (precis som vanligt) och det var en sjukt jävla kul "vecka" många bra band sågs också. bäst var Duff Mckegans loaded... och clutch.. roligaste live var nog GWAR. sjukt knepigt band. kommer nog aldrig att förstå mig på sådant, men kul vare och skratta gjorde jag!


helen och jag i falköping innan avfärd mot sölvesborg och SRF! :)


sötaste sabina våran tältgranne :)



Robert med sina brills! våran tältgranne!


elin och niklas - ålänningarna! :D


tony med sin wirre :)



mårten! :D



grå som alltid röker jämt jämt jämt jämt! värre än mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: