CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

46 saker som jag hatar.

Kategori: Allmänt

1. jag hatar dom som kör bil jättesakta.
2. jag hatar folk som särskriver ord.
3. jag hatar när det blåser.
4. jag hatar när mitt internet är segt.
5. jag hatar att jag inte har någon mat.
6. jag hatar att jag inte har några pengar.
7. jag hatar att vi måste köpa toapapper.
8. jag hatar snön.
9. jag hatar att jag är trött.
10. jag hatar dom som kommenterar vädret.
11. jag hatar dom som äter brownies.
12. jag hatar när jag inte fattar saker.
13. jag hatar om folk som skriver att dom har mens.
14. jag hatar tråkiga bloggar.
15. jag hatar när en lastbil kör ut framför en så man måste sakta farten.
16. jag hatar snörök. jag hatar unga mammor.
17. jag hatar rosa.
18. jag hatar att jag är hungrig.
19. jag hatar att jag bor 43 mil ifrån alla.
20. jag hatar att vi inte har någon spade.
21. jag hatar dålig musik.
22. jag hatar takida extra mycket.
23. jag hatar dom som ljuger.
24. jag hatar när man får snö i skorna.
25. jag hatar när johanna ger ut min msn på lunarstorm.
26. jag hatar snuskgubbar som vill runka i cam.
27. jag hatar folk på internet.
28. jag hatar folk som inte har något vettigt att säga.
29. jag hatar folk som aldrig frågar om något.
30. jag hatar folk som tar mig för givet.
31. jag hatar dom som tror att man är BFFs.
32. jag hatar småflickor som man har träffat en gång på fest som sedan vill lägga till mig som vän på facebook.
33. jag hatar att simon granström vill bli min vän på facebook.
34. jag hatar facebook.
35. jag hatar när folk skriver vad dom har ätit idag som en statusuppdatering på facebook.
36. jag hatar folk som alltid äter tacos.
37. jag hatar när folk hånglar på offentliga platser.
38. jag hatar clowner
39. jag hatar dinosaurier fast jag vet att dom inte finns.
40. jag hatar när man får ett myggbett på tårna eller fingrarna.
41. jag hatar folk som pratar otydligt.
42. jag hatar ”kompisar” som inte kan höra av sig.
43. jag hatar när man tar det sista toalettpappret och måste byta rulle.
44. jag hatar att det är jag som måste städa campingtoaletterna.
45. jag hatar att städa.
46. jag hatar kroppsbehåring

Kommentarer


Kommentera inlägget här: