CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

de var de lilla roliga

Kategori: Allmänt

happ då var den här dagen så gott som slut... har hämtat ut ett paket på ica i vidsel, sett sopranos och varit över till världens bästa faster. alla kläderna ska jag behålla. levis t-shirten var verkligen jättefin och byxorna med. allt var fint ;D så de var den lönen de.. man måste ju se till att spendera den innan man har fått den. höhö kanske inte så vinnande meeeeen iaf. har en jävla massa räkningar den här månaden också eller en massa men en telefonräkning på över 700 spänn, förbannade jävlar som har halebop! allt är deras fel.

annars så har det inte hänt så mycket i mitt liv idag. ätit tonfisk för första gången i hela mitt liv. spännande grej eller NOOOOT.

hoppas att ni gillar mina videobloggar btw. de gör jag! hahahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: