CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

en bra dag!

Kategori: Allmänt

idag är det en bra dag. har jobbat och varit glad hela dagen. kan vara för att min hemresa närmar sig. imorrn efter jobbet så åker jag hem till bredsel.

shemat ser ut såhär!

tisdag: åka hem till bredsel och bara vara hemma med mamma och pappa
onsdag: åka till luleå på förmiddagen- pierca mig, hänga med någon random, hänga med miriam efter kvart över fyra på eftermiddagen, åka till byn och hänga med lars
torsdag: ta blodtryck på VC, hänga med johanna, hänga med sara? åka hem åka över till kerstin - åka hem och va med mamma å pappa
fredag: hänga med cammeplutten om hon har tid. och sen åka tillbaka till abisko

superbra shema. om jag hinner med allt återstår att se. men de viktigaste sakerna är att jag hinner träffa alla :P

Kommentarer

  • malin säger:

    fan fan fan att man inte är i tvärån..

    2011-05-03 | 14:19:48
    Bloggadress: http://yodah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: