CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

geudskåll

Kategori: Allmänt

jag längtar som en tok till på torsdag då jag ska åka hem till mamma och pappa!!!!! :D
längtar som en tok till jag ska få träffa malin
längtar som en tok till festen på lördag
längtar som en tok till vinpimpling med bella och malin (tack för att du kommenterade btw bella ;D)
längtar som en tok till att få träffa johanna


jag känner mig så full av glädje just nu. en riktigt bra period i livet faktiskt. känns så skönt.
har så mycket att längta efter. så mycket att se fram emot.
det kan ju inte vara annat än bra.
jag har så många drömmar och inget eller INGEN kan stå i min väg nu!

Kommentarer

  • malin säger:

    jag längtar efter diiiig!! Fan anna jag kan inte tro att jag ska få träffa dig i helgen! :D AAAAAAAH!



    Wonderfull!:D



    Satan så kul vi ska ha det!

    2011-05-18 | 07:40:02
    Bloggadress: http://yodah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: