CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

kommentera då för fan!

Kategori: Allmänt

kom igen nu för fan! kommentera när jag skriver dåååååå!!! :P har ju uppdaterat tusN gånger i helgen vafan å ingen respons får man :( buhu!

nu tänkte jag dela med er av några citat som jag har sparat ihop :)
alla är från johanna världens bästa ponanivän :D

"jag ska inte pensionsspara... jag ska spara till en gravsten!"
"hej vad gör du? - nä it nå.. - VAAAA sa du att du äter snor?!??!"
"vänta - jag måste tänka!" "alltså anna nu har de här med att vänta gått för långt"
"det ser ut som att en smurf har sädat i sängen"
"jag ska börja internetdejta som fan" "ja men asså jag har ju försökt med det flera gånger, men du blir ju bara arg"
"jag får väl vara lite glad för andras skull... men de gillar jag ju it"
"asså anna.... kan inte du bli ihop med en bög?"
"eller så får man blickar som säger "åååh kolla på mig jag är då mer fjortis än dig och har mer push-up""
"asså förlåt de här är egentligen inte meningen men fuck you!"
"han är helvetes jävla snygg. asså.... JAG är ju helvetes jävla snygg de säger alla"
"för det första fuck you! för det andra du går som ett fetto!"


annars idag har det fan inte hänt mycket roligt. jobbade hela dagen och kollade reprisen av BB och åt kycklinggryta till middag. och sen fläskade jag i mig en massa godis och efter det så städade jag campingtoaletterna. så intressant liv har jag :)

och idag flyttade min sambo annica som jag har bott med i 9 månader och 2 dagar, alltså en hel graviditet :( kommer sakna henne väldigt mycket. man har ju liksom bott så nära inpå varandra hela tiden så nu kommer det kännas väldigt tomt. fast man får väl nya vänner. får börja hänga med dom från lodgen eller nått :P
känns nästan som att man bor i ett big brother hus, fast utan kameror då.

nåja nu ska jag PISsA och sedan data :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: