CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

ute och solar

Kategori: Allmänt

satt ute och solade mig lite idag.. såg massa vårtecken. två lemlar, en hermelin med sommarpäls och en humla som surrade förbi :) nu känns det verkligen som att det är vår här uppe i lilla Abisko :)

idag vet jag då inte riktigt vad som händer och sker. blir väl att kolla läget på jobbet och kanske vara fyllechaffis.

sen tänkte jag bara meddela till er som bryr sig att jag kommer hem torsdag nästa vecka. schemat är redan ganska fullt. men om någon vill ses så har jag säkert lite tid för er med.
ska bland annat klippa mig lite hos min privatfrisör Malin :D ÄNTLIGEN SÅ FÅR JAG TRÄFFA HENNE! Har fan inte gjort det sedan i januari!!! fattar ni hur länge de var!??!? gud så fantastiskt roligt det ska bli. sen är det inflyttningsfest hos sappan och sen tänkte jag väl hinna träffa mamma, pappa och kerstin också :) åker hem på söndagen, så det blir en hel helg med en massa skoj :) gud vad jag längtar. mest efter malin då ;)

inatt drömde jag en jävligt jobbig dröm om mitt ex ex. kändes som att jag saknade honom sjuuuukt mycket i drömmen, fast egentligen så gör jag ju inte det. intressant att man kan känna känslor i drömmar öht.

nog om detta. vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: