CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Hjärtesorg.

Kategori: Allmänt

Musik nånting nästan religiöst, nånting som kryper under huden på en, nånting som kan hjälpa en igenom tunga och jobbiga faser i livet. Det kan bota hjärtesorg, hjälpa en igenom vardagen och rent allmänt fungera som en slags självterapi som sätter ord på ens känslor bättre än vad man kan själv.

Det har varit en helvetesdag utan dess like idag. Jag är glad för att den här dagen aldrig kommer att komma tillbaka.
Nåväl jag ska väl ta och gå å lägga mig eftersom jag ska upp kl2 inatt för att åka till jobbet. Jag hatar mitt liv. Pissliv. Känns som att hela världen bara pissar på mig. TACK! TACK SOM FAN! Jag vill bara skrika och gråta ögonen ur mig. Lägga mig i fosterställning och bara ligga där i en evighet. Aldrig mer kliva upp.

Sen. Förlåt, men fuck you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: