CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Jag har varit snäll i år! LOVAR!

Kategori: Allmänt


Väska från Lee 1899:-
JAG ÄR KÄR! <3


Plånbok från Wrangler 599:-



Niejte Jeans från Denim Demon - 999:- (finns för 400:- hos denim demon)





Kylskåpsmagneter - typ 49:-
Finns en massa andra också, men lite roliga/annorlunda kylskåpsmagneter skulle jag vilja ha. Även på gamla artister/skådespelare i svart/vitt :)


Sivletto.nu





Vaarkoe wallet från Denim Demon - 400:-

Denim Demon


Annars önskar jag mig följande

  • Massage hos någon som faktiskt kan!!!
  • En vetekudde
  • Ett betalt tandläkarbesök
  • En månadshyra
  • Pengar
  • En onepiece
  • En piñata
  • Kläder
  • En årsförbrukning av mat
  • Matlådor med mat i
  • Sminkborstar med äkta hår och rengöring till dom från typ MAC eller bara H&M det funkar också
  • Ögonskuggor från IsaDora (ni vet dom hära fyra-plaetterna. OBS jag har redan den med bruna/guld/vit)
  • BH:AR <---- det behöver jag fan på riktigt!
  • Svarta strumpor
  • Öl
  • En säng 160-180cm
  • Schampo/Balsam
  • Betalda räkningar
  • Blommor helst jävligt jävligt snygga i plast så man slipper vattna
  • Ett liv
  • Tavlor
  • Fina kort i ramar på nära och kära
  • 6 proppar
  • Nya knullsockar
  • P-piller
  • Ett långt och lyckligt liv utan sjukdommar
  • En snygg bokhylla
  • En bardisk
  • Hjälp med att bygga en bardisk ifall jag inte kan få en färdig
  • Barbord+stolar helst 4st eller ett lågt i något mörkt träslag typ ek kanske. oljad ek. och fina stolar till. två-fyra.
  • nutella
  • bananer
  • årsförbrukning av tamponger
  • chips
  • tupla
  • rafaello
  • skittles <------- finns i umeå på segaråttan eller lapporten i abisko!
  • snygga skor strl 39
  • Ett sjukt välbetalt jobb
  • Ett bättre humör
  • Upplevelser så som resor till varma och fantastiska länder Peru är ett bra exempel. Eller Indien kanske. Eller Singapore eller Maldiverna eller USA eller nått annat...
  • Vattenpipstobak med god smak OBS inte vindruvor! smakar skit!
  • Målardukar
  • Ett vardagsrumsbord i Teak
  • Ett sidobord i Teak
  • En stringhylla i Teak
  • Många stringhyllor i Teak
  • En ny vinylspelare
  • vinylskivor
  • En tv större än 32"
  • En bil
  • Presentkort på bra affärer

Sen kommer jag inte på något mer.

Kommentarer

  • Johanna - Vem bryr sig om hundra år? säger:

    www.nostalgica.se Där har dom endel som jag tror faller dig i smaken, har beställt därifrån en gång så jag kan rekomendera den sidan :)

    2011-11-27 | 23:09:39
    Bloggadress: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: