CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Just nu - vill jag leva.

Kategori: Allmänt

Nu är det kallt. Jag har pissjävlaasäckelont på handleden eftersom jag har fått typ hundratjuggigradens brännskada. AJ STACKARS MIG!! De bara vätskar å skit å är blåsor å äckel å helvete vad ont det gör. På köpet så är det kallt som om man vore i fokin Sibirien fast man inte är det! Man har inte hunnit vänja sig vid kylan än. Men det kommer.

Har fått lite mer tips om falafel-hak i Umeå. Ska testa dom nästa gång jag är nere å turistar tänkte jag.
Kanske i helgen.  Eftersom det inte riktigt passade att åka till Örebro till Eric, för att våra planer krockade - tyvärr.
Och JA vi är på et igen. Så jag behöver inte höra några dumma kommentarer om saken. För att han gör mig lycklig och jag gör honom förhoppningsvis det också. Och det är väl egentligen det som räknas?

Imorrn/Senare idag ska jag betala räkningar och fortsätta i mitt fotoalbum som jag började med för två-tre år sedan ;D OM jag hittar mitt lim. Har framkallat lite bilder, riktigt roligt att ha faktiskt. Roligare än att lägga upp på facebook. Allt är väl roligare än facebook.
Nåväl nåväl nu ska jag sova. Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: