CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Konsten att baka kakor med kärlek.

Kategori: Allmänt

Efter Kerstins recept.. Är rätt svår faktiskt. Det är en konst. Eftersom det aldrig står hur man ska göra. Så man får köra på magkänsla. Vilket jag är expert på. Så blir det lyckat tillslut.
Cuttade av mig fingertoppen också. Aj. Jag har börjat göra illa mig så mycket på senaste. Jag fattar inte hur jag lyckas att alltid gå omkring med småsår och brännskador hela jävla tiden. Men brännsåret läker rätt bra faktiskt. Hoppas inte att det blir ett fult å fett jävla ärr bara.

Nåväl imorrn blir det jobb. Ska upp asäckeltidigt som vanligt. Men det är skönt. Det är passen jag gillar mest helt ärligt. Men visst är man trött. Jag trivs bara bättre och bättre på jobbet också. Mycket för att jag bestämde mig för att sluta wallra med Eric. Mycket välbehövt om jag ska vara ärlig. Känner mig så fri. Fri att göra vad som helst utan att nått kontrollfreak ska hindra. Man blir så lätt manipulerad. I alla fall jag. Kärleken är blind säger dom ju, å det stämmer. Jag i alla fall tillfälligt bländad.

Fick hem en klänning idag btw. En blå. En julklapp av Kerstin. Sjukt fin faktiskt. Nu måste jag bara ha ett par blå skor till. För visst kan man matcha blått med blått? Det blir snyggt i alla fall i min värld ;D

Nåväl nu måste jag sova. Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: