CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Många orättvisor här i världen..

Kategori: Allmänt

Vi hade kunnat se Kapten Röd ikväll. Men näääääääääääääää! Det finns många orättvisor här i världen, men detta tar nog fan priset ;) haha
nä gud så tycker jag ju inte egentligen. Men visst, det hade varit fantastiskt kul att få härja lite med Jossan till Kaptenen i afton. Lagom full, Lycklig och så jävla fri. Detta känns så fantastiskt jävla bra. Aldrig mer igen säger jag bara. Nu är det dags att leva livet. Jag ser inga hinder, bara möjligheter! Å hur underbar känsla är inte det om jag får fråga?

Nåväl nu ska jag snart gå och lägga mig för kvällen (otroligt!!!!) är sjukt trött eftersom jag börjar så sjukt tidigt vissa dagar på jobbet. Men det är värt det. Jag gillar verkligen mitt jobb, fast än vissa saker hade kunnat vara bättre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: