CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Min nya lägenhet i Umeå!

Kategori: Allmänt

Min nya lägenhet i Umeå är awesome! Förutom att dom som bodde här innan måste ha haft hjärnfel och skruvat in pluggar i väggen som ska hålla mot en 90kg... Vem har sådana grejer? Måste ha varit världens jävla bondage/bdsm-ställning - eftersom skruvhålen finns i Lars sovrum ;D synd för honom att dom inte lämnade kvar den ;) Eventuellt så hade det kunnat vara en lyftkran för superfetton med tanke på flottfläckarna som har blivit på tapeten.. Men jag tror mer på det första alternativet. Det var skvätten äckligare också. Sådant vill man ju inte veta om andra. Eller i alla fall inte jag.

Hur som haver så har jag varit här med Stina i dagarna två. Mycket trevligt och vi åt jättegod middag igår och drack öl. Mysigt och mycket trevligt som sagt.
Däremot så har jag en period där jag saknar Eric nå så jävulskt. Sjukt jobbigt. Han är ju så fin och jag vill att han ska vara här med mig - typ jämt. Men snart blir det en resta till Örebonx tror jag minsann.

Ikväll blir det hemfärd. Måste förbi Johanna och sy upp mina byxor eftersom det ska vara klart till på måndag. SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jävla kukashelvete. Gud så jävla jobbigt. Nåväl.

Annars händer det inte mycket i mitt liv. Känns tokbra att ha något eget igen, även om jag delar detta med lars och det finns vissa omständigheter. Det känns awesome ta mig fan!
Nu ska jag prata lite med min nya sambo och fundera över livet och internethelvettet.

Adjö mina vänner och icke vänner som mot all förmodan läser min patetiska blogg som inte ens är intressant och jag bara namedroppar en massa personers namn. ADJÖ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: