CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Snälla tomten ge mig julklappar från Kero

Kategori: Allmänt




Bilderna är tagna från http://www.kero.se


Älskar dessa tre produkter som Kero har tagit fram tillsammans med Denim Demon riktigt jävla dödssnygga grejer tycker jag faktiskt. Speciellt ryggsäcken. Den ska jag köpa den dagen jag känner för att lägga ut 3500 kr för en ryggsäck. Om jag nu inte mot alla odds skulle få en i julklapp. Men det tror jag inte skulle hända någonsin - ever tyvärr. Men ack vilket vill-ha-begär som jag har över denna ryggsäck. Även näbbskorna. Hur fina som helst. (strl 39 för er som tänkte köpa skorna. OCH dessutom så har Kero nu rabatt!! "Få 200 kr rabatt när du handlar för 1 500 kr eller mer. Ange kampanjkoden "JUL2011" i varukorgen och klicka på ”Aktivera kampanj”.)

Bör nästan prata lite med min vän Oskar och höra lite mer ang. skorna, eftersom han är en shoppaholic utan dess like - så har han ju såklart ett par skor från Kero. Han bor ju även asnära deras butik. JÄVLA FUSK säger jag bara. Måste kanske åka upp mot Pajala och Sattajärvi för ett besök. Kanske kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: