CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Överraskningar i all ära... MEN

Kategori: Allmänt

... MEN! Alltså när Jos säger "var hemma mellan 10-12 på fredag" så blir jag liiiiiiiite spänd för vad som komma skall ärligt talat. Hoppas att det är blommor och en naken man i mitt kök haha! Fast nä man ska väl inte hoppas på för mycket kanske. Nåväl nåväl den som lever får se helt enkelt och jag hade då inga planer på att kolavippa.
För er som inte alls fattar så fyller jag snart år.. typ på fredag närmare bestämt. Jag önskar mig en byrå, en stringhylla i teak och en massa annat fjanteri och finfina prylar.

Annars så har jag börjat måla på min tavla. Är faktiskt rätt nöjd än så länge, men jag ska fortsätta att kladda lite på den. Lite bakgrund osv ska läggas på. Men jag hade ju inte nån jävla vit färg!!!!!!!!!!!!  Illskan och vreden när jag upptäckte det alltså... Trodde den var vit men den var svart - tji fick jag. Aja inte mycket jag kan göra åt. Jag kan ju inte trolla med knäna precis. Får köpa en ny färgtub med vit färg helt enkelt! :P


Nu tänker jag sluta. Adjö och Peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: