CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Cykeltur i Örebro

Kategori: Allmänt

idag har jag varit ute på en cykeltur här i örebro. det var mycket trevligt och jag hittade oväntat bra faktiskt. förvånas alltid över hur jävla bra mitt lokalsinne är.
har även sökt två jobb i umeå! duktiga jag! ligger efter med två st... men de kommer..
annars så har jag mest bara legat i soffan här med grå och glott tv osv. slött men ändå välbehövt. cyklade iofs en sväng till ica och köpte lite att äta! de vart fantastiskt jävla sjukt cpgott vill jag lova! köpte ett helt bröd som jag bara delade på nått franskt lite halvgrovt nötbröd i alla fall, hur gott som helst å på hade vi:

bacon
ost
fetaost
paprika
krispsallad
tomat
gurka
potatissallad
ägg
kanske nått mer som jag har glömt. skitsamma.

hysteriskt jävla gott som sagt. ni bör göra en såndär "jävla frukostmacka" som mitt ex hade sagt.

nu äre pipa på g så jag ska sluta skriva. men hoppas att ni har det bra! peace!

Kommentarer

  • JKAKAKAKAKAAAAARLSSON säger:

    Låt oss bryta brödet som Jesus gjorde!!

    2011-09-20 | 16:10:18

Kommentera inlägget här: