CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Tillbaka i verkligheten efter en veckas verklighetsflykt.

Kategori: Allmänt

En dag i Abisko känns som ett år. Lite som Narnia fast tvärtom.
Har varit Norge-invation precis som vanligt under påsken och jag har jobbat lite sådär smått då.
Men nu som rubriken lyder så är jag tillbaka i verkligheten, och målet med min Abiskovistelse blev uppnått. Så tillbaka till jobbet med ny och sprudlande energi! Jag har saknat mina kollegor på tok för mycket.
Nåväl nu ska jag klä på mig och göra mig lite vackrare än vad jag redan är.

Btw så kammade jag håret med en hästkam idag, det kändes lite smått äckligt helt ärligt, men jag orkar inte leta reda på min egen. FAKTISKT.

Puss å kram.

Kommentarer

  • En chic mammas bekännelser säger:

    hej hej hittade din blogg via bloggportalen :) det finns visst bara en blogg i ditt område som är registrerat på bloggportalen :p tyckte att det var himlans ksoj :) hoppas du får en fin dag och hoppas du har roligare väder än oss nere på västkusten :) kram

    2012-04-11 | 12:47:27
    Bloggadress: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här: