CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Jag känner mig rik..

Kategori: Allmänt

Så otroligt rik. Vet inte varför egentligen. Men fan vad rik jag är.

Dagen har varit lång. Asbra hela morgonen med massa mys. Å sen åkte jag på jobbet där det var kaos. Tog ca 3-4 timmar att komma ikapp i arbetet. Men men, snart är det oktober å då blir det mindre slit. hohoho.

Igår så var jag och robert i Boden och äventyrsbadade. Efter det så målade vi tavlor. Jag fick till min tall (i kol) och han ritade en myr (men jag saknade trädet i mitten.) i alla fall så bör man bada oftare. Det är roligt och inte så värst dyrt. Kostar ju samma som exempelvis bio eller mat ute. Grejen är väl bara den att folk inte orkar och gör det så mycket besvärligare än vad det är.
Sen kan jag ju berätta att jag för första gången i mitt liv åkt det blåa röret.... HELT OTROLIGT. Det var inte så läskigt som jag har trott sen 95 eller när det nu var dom byggde stället. Och inga armar eller ben vart brutna. Å tur är väl det. Men om sanningen ska fram så blundade jag hela vägen, nästan.

Nu ska jag äta tusen kg kexchoklad och sen försöka sova. hehe.
Tycker om dig. ;) puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: