CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Nykterhetsrörelsen

Kategori:

Idag är det som alla vet "juldagen" å detta innebär obligatorisk fylla för de flesta människor. Man ska på krogen (Sparta för de som bor på byn) och jag kan ju verkligen inte se någon glädje i detta då jag är så förbannat mogen (trots brist på barn och så vidare) jag tycker verkligen inte det är roligt att upprepa meningen "Nämen heeeeeeeeej vad gör du nu för tiden?" Till ungefär alla jag någonsin har sett och träffat på fest i min ungdom. Kanske är jag tråkig och en torris, men jag föredrar att spara mina pengar och endast umgås och prata med dom jag faktiskt bryr mig om (eller måste prata med pga jobbet). Jag orkar inte ödsla min tid på randoms jag kände en gång i tiden men sedan blev "dumpad" av när jag flyttade. Jag tycker det är onödigt att säga "ååååååååå vi bör hitta på något någon gång gumman pussjäjäwowmegamaniacbitch". Ingen håller ändå vad dom lovar och alla vet innerst inne att det inte sant eller att de kommer att hända på riktigt.

Jag har istället tillbringat hela kvällen hos Johanna och Andreas och deras underbart söta dotter Lilly :) sjukt trevligt och jag älskar att tillbringa min tid med de människorna jag tycker om :)

Nu ska jag läsa min bok. Godnatt världen. Hoppas ni är bakfulla imorrn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: