CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Drömmar..

Kategori: Allmänt

Jag vill åka till ett varmt land där jag kan ligga och lapa sol och läsa en massa böcker. Kanske är dags att börja om med läsningen igen. Har ju inte läst på asmånga år nu. Två kanske. Jag har inte haft ro i kroppen för läsning.
Men jag har i alla fall lämnat in semester papprena. 1-14 juni (tror jag det var) så har jag semester. Samt 3-16 december (då ska jag utomlands!!!!!) gäller ju att planera, det som jag är så jävla bra på. Men man får se om man får behålla jobbet osv. Det är ju alltid en grej. Hippsvipps kanske jag pluggar i Karlstad. Det vet jag ju inte än. Söka ska jag då göra.

Nåväl nu ska jag stiga in i duschen och göra mig vacker för jobbet idag. Skönt med jobb faktiskt. Jag älskar mitt jobb! Jag har alltid roligt där faktiskt. Förutom en dag då jag hade en sådan sjuk migrän.. Mitt straff från gud kanske? Vem vet?
Måste sleva i mig nå mat innan jag åker också. Annars blir jag så gnällig.
Lön har jag fått också. Det innebär att jag ska köpa skidoooooor :D ihihihihii spännande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: