CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Från -44 till -2 under samma vecka!?

Kategori: Allmänt

Det är fan helt stört att det kan skilja så jävla mycket temperaturmässigt! Jag blir rädd. Rädd för att jorden snart kommer att EXPLODERA!
Nåväl igår var det en bra dag. Idag är det en mindre bra dag. Fast den här dagen har möjligheten att kunna bli riktigt bra. Men det återstår att se.
Jag hade i alla fall tänkt göra mig vacker och sedan bege mig mot Peri och Piteå. Jag behöver lite Per-tid känner jag. Vi skulle eventuellt dricka bärs och spekulera om livets alla bekymmer. Kanske träffar jag Malin och Calle också, den som lever får se.

Asbra väder ute idag. Jag bör gå på långpromenader (ja, i plural!) och samla en massa steg till tävlingen. MEN jag har ju gått förbi Västerås och jag känner att jag inte ids promenera nå jävla långpromenader just idag. Idag vill jag bara vara fet å dricka bärs å äta typ kladdkaka. GOTT I MUNNEN!

Nåväl nu ska jag som sagt göra mig vacker och ta på mig lite kläder. Gå i frid.


Jag och Peri sommaren 2011 <3 FLYYYYYG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: